Această declarație de confidențialitate a fost actualizată ultima dată la 1 iunie 2023 și se aplică cetățenilor și rezidenților permanenți din Spațiul Economic European și Elveția.
În această Declarație de confidențialitate, vom explica ce facem cu datele pe care le obținem despre tine prin intermediul https://cosultau.ro. Își recomandăm să citești cu atenție această declarație. În procesarea noastră respectăm cerințele legislației privind confidențialitatea. Asta înseamnă, printre altele, că:
- declarăm în mod clar scopurile pentru care prelucrăm datele cu caracter personal. Facem acest lucru prin intermediul acestei declarații de confidențialitate;
- ne propunem să ne limităm colectarea de date cu caracter personal doar la datele cu caracter personal solicitate în scopuri legitime;
- în situațiile care necesită consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, mai întâi solicităm consimțământul tău explicit pentru prelucrarea datelor tale personale;
- luăm măsuri de securitate adecvate pentru a îți proteja datele cu caracter personal și, de asemenea, le solicităm părților care procesează datele cu caracter personal în numele nostru;
- îți respectăm dreptul de a accesa datele tale personale sau de a le corecta sau șterge, la cererea ta.
Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date păstrăm despre tine, te rugăm să ne contactezi.
1. Scop, date și perioada de păstrare
Este posibil să colectăm sau să primim informații personale pentru mai multe scopuri legate de operațiunile noastre comerciale, care pot include următoarele: (clic pentru a extinde)1.1 Contact - Prin telefon, poștă, e-mail și / sau formulare online
1.1 Contact - Prin telefon, poștă, e-mail și / sau formulare online
În acest scop, utilizăm următoarele date:
- Un prenume și un nume
- O adresă de e-mail
- Un număr de telefon
- Adresa IP
Putem prelucra aceste date în baza:
La acordarea consimțământului.
Perioada de păstrare
La terminarea serviciului, păstrăm aceste date pentru următoarea perioadă: 20 de ani.
1.2 Crearea unui cont
1.2 Crearea unui cont
În acest scop, utilizăm următoarele date:
- Un prenume și un nume
- Numele sau aliasul contului
- Un domiciliu sau altă adresă fizică, inclusiv numele străzii și numele localității
- O adresă de e-mail
- Un număr de telefon
- Adresa IP
Putem prelucra aceste date în baza:
La acordarea consimțământului.
Perioada de păstrare
Păstrăm aceste date până la terminarea serviciului.
1.3 Newslettere
1.3 Newslettere
În acest scop, utilizăm următoarele date:
- Un prenume și un nume
- Numele sau aliasul contului
- Un domiciliu sau altă adresă fizică, inclusiv numele străzii și numele localității
- O adresă de e-mail
- Un număr de telefon
- Adresa IP
Putem prelucra aceste date în baza:
La acordarea consimțământului.
Perioada de păstrare
La terminarea serviciului, păstrăm aceste date pentru următoarea perioadă: 30 de ani.
1.4 Pentru a sprijini serviciile sau produsele pe care un client dorește să le cumpere sau le-a cumpărat
1.4 Pentru a sprijini serviciile sau produsele pe care un client dorește să le cumpere sau le-a cumpărat
În acest scop, utilizăm următoarele date:
- Un prenume și un nume
- Numele sau aliasul contului
- Un domiciliu sau altă adresă fizică, inclusiv numele străzii și numele localității
- O adresă de e-mail
- Un număr de telefon
Putem prelucra aceste date în baza:
La acordarea consimțământului.
Perioada de păstrare
La terminarea serviciului, păstrăm aceste date pentru următoarea perioadă: 20 de ani.
1.5 Pentru a putea respecta obligațiile legale
1.5 Pentru a putea respecta obligațiile legale
În acest scop, utilizăm următoarele date:
- Un prenume și un nume
- Numele sau aliasul contului
- Un domiciliu sau altă adresă fizică, inclusiv numele străzii și numele localității
- O adresă de e-mail
- Un număr de telefon
- Adresa IP
Putem prelucra aceste date în baza:
La acordarea consimțământului.
Perioada de păstrare
La terminarea serviciului, păstrăm aceste date pentru următoarea perioadă: 10 ani.
2. Partajarea cu alte entități
Partajăm aceste date doar cu procesatori și alți terți pentru care trebuie obținut consimțământul.
Procesatori
Nume: SameDay Curier Rapid
Țara: România
Scop: Livrarea Produselor
3. Cookie-uri
Site-ul nostru web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să consulți Politica privind cookie-urile.
4. Politica de dezvăluire a informațiilor
Dezvăluim informații personale dacă ni se impune prin lege sau prin ordin judecătoresc, la cererea unei organizații care asigură respectarea legislației, în măsura permisă de diferitele prevederi legale, pentru a furniza informații ori pentru o investigație pe subiecte legate de siguranța publică.
Dacă site-ul sau organizația noastră sunt preluate, vândute ori implicate într-o fuziune sau achiziție, e posibil ca detaliile tale să fie dezvăluite consultanților noștri și potențialilor cumpărători; ele vor fi predate noilor proprietari.
Am încheiat un Acord de prelucrare a datelor cu Google.
5. Securitate
Suntem dedicați securității datelor cu caracter personal. Luăm măsurile de securitate adecvate pentru a limita abuzul și accesul neautorizat la datele cu caracter personal. Astfel, ne asigurăm că numai persoanele necesare au acces la datele tale, că accesul la date este protejat și că măsurile noastre de securitate sunt revizuite în mod regulat.
6. Site-uri ale unor terțe părți
Această declarație de confidențialitate nu se aplică site-urilor unor terțe părți conectate prin linkuri pe site-ul nostru. Nu putem garanta că aceste terțe părți îți gestionează datele cu caracter personal într-un mod corect sau sigur. Îți recomandăm să citești declarațiile de confidențialitate ale acestor site-uri înainte de a le utiliza.
7. Modificări la această Declarație de confidențialitate
Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări acestei Declarații de confidențialitate. Este recomandat să consulți în mod regulat această Declarație de confidențialitate, pentru a fi la curent cu orice modificare. În plus, te vom informa activ ori de câte ori este posibil.
8. Accesarea și modificarea datelor tale
Dacă ai întrebări sau dorești să știi exact ce date personale deținem despre tine, te rugăm să ne contactezi. Ne poți contacta folosind informațiile de mai jos. Ai următoarele drepturi:
- Ai dreptul să știi de ce sunt necesare datele tale personale, ce se va întâmpla cu acestea și cât timp vor fi păstrate.
- Dreptul de acces: Ai dreptul de a accesa datele tale personale pe care le cunoaștem.
- Dreptul la rectificare: ai dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele tale personale ori de câte ori dorești.
- Dacă ne dai consimțământul pentru a prelucra datele tale, ai dreptul de a revoca consimțământul respectiv și de a solicita ștergerea datelor personale.
- Dreptul de a îți transfera datele: ai dreptul de a solicita toate datele tale personale de la operator și de a le transfera în întregime către alt operator.
- Dreptul de a obiecta: te poți opune prelucrării datelor tale. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.
Te rugăm să te asiguri că precizezi întotdeauna clar cine ești, astfel încât să fim siguri că nu modificăm sau ștergem niciun fel de date ale unei persoane greșite.
9. Trimiterea unei reclamații
Dacă ai o nemulțumire despre modul în care gestionăm prelucrarea datelor tale cu caracter personal, ori modul în care gestionăm o reclamație cu privire la prleucrarea acestor date, ai dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
10. Date de contact
BEST FASHION STORE
48130536
România
Website: https://cosultau.ro
Email: office@cosultau.ro
Număr de telefon: +40720150000
11. Solicitări de date
Pentru solicitările cele mai frecvente, ai și posibilitatea de a folosi formularul nostru pentru solicitări de date
Anexă
WooCommerce
Această manieră de exprimare include elementele de bază privind ce date personale poate colecta, stoca și partaja magazinul tău, precum și cine poate avea acces la aceste date. Informațiile specifice care sunt afișate în magazinul tău vor varia în funcție de ce setări sunt activate și ce module suplimentare sunt folosite. Recomandăm să consulți un avocat când decizi ce informații divulgi în politica ta de confidențialitate.
Colectăm informații despre tine în timpul procesului de finalizare a comenzii în magazinul nostru.Ce colectăm și stocăm
În timp ce ne vizitezi site-ul, vom urmări:- Produse pe care le-ai văzut: vom folosi asta pentru a-ți arăta, de exemplu, produsele pe care le-ai vizualizat recent
- Locație, adresă IP și tip de navigator: le vom folosi în diverse scopuri, cum ar fi estimarea impozitelor (taxelor) și pentru livrare
- Adresă de livrare: îți vom cere s-o introduci, astfel putem estima, de exemplu, unde trebuie făcută livrarea înainte să plasezi o comandă și unde să ți-o trimitem!
Notă: poate vrei să dai mai multe detalii despre politica folosirii cookie-urilor și să arăți aici o legătură la secțiunea respectivă.
Când cumperi de la noi, îți vom cere să furnizezi informații, inclusiv numele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numărul de telefon, cardul de credit/detalii de plată și informații opționale despre cont, cum ar fi numele de utilizator și parola. Vom folosi aceste informații în mai multe scopuri, cum ar fi:- Îți trimitem informații despre contul tău și comanda ta
- Îți răspundem la cereri, inclusiv la rambursări și reclamații
- Procesăm plățile și prevenim fraudele
- Îți inițializăm contul pentru magazinul nostru
- Respectăm toate obligațiile legale pe care le avem, cum ar fi calcularea impozitelor (taxelor)
- Îmbunătățim ofertele noastre pentru magazin
- Îți trimitem mesaje de marketing, dacă alegi să le primești
Cine are acces din echipa noastră
Membrii echipei noastre au acces la informațiile pe care ni le oferi. De exemplu, atât administratorii cât și managerii de magazine pot accesa:- Informații despre comenzi, precum ce s-a cumpărat, când s-a cumpărat și unde au fost trimise cumpărăturile și
- Informații despre clienți, cum ar fi nume, adresă email și informații despre facturare și livrare.
Ce partajăm cu alții
În această secțiune ar trebui să menționezi cu cine partajezi datele și în ce scop. Aici poți include, dar nu se limitează numai la acestea, analitice, marketing, gateway-urile de plată, furnizori pentru livrare și înglobări de la terți.
Partajăm informații cu părți terțe care ne ajută să asigurăm comenzile și să-ți stocăm serviciile; de exemplu -Plăți
În această secțiune ar trebui să afișezi ce procesoare de plată terțe folosești pentru a accepta plăți în magazinul tău, deoarece ele pot gestiona datele clienților. Am inclus PayPal, ca exemplu, dar ar trebui să-l înlături dacă nu-l folosești și să adaugi altele.
Acceptăm plăți prin PayPal. Când procesăm plățile, unele dintre datele tale vor fi transmise la PayPal, inclusiv informațiile cerute pentru a procesa sau accepta plata, cum ar fi informații despre toate cumpărăturile și total facturare. Te rog vezi Politica de confidențialitate PayPal pentru mai multe detalii.